Sastrakom Product: Sastrakom System The Key for Manage Your Business


Indonesia
English

Saya sedang merancang sebuah system yang saya tujukan untuk mengelola bisnis, progress pekerjaan ini baru ditahap perancangan dan juga pemikiran dasar dari goal yang saya inginkan supaya aplikasi ini berguna jangka panjang.

Ditunggu saja launchingnya karena aplikasi ini sangat kompleks dan mungkin sedikit butuh pencerahan dalam pengoperasiannya kecuali kalau kalian pernah mencoba aplikasi ERP atau aplikasi akunting. Kunjungi website Sastrakom Indonesia secara berkala, saya akan melaporkan semua aktivitas mengenai aplikasi yang sedang saya buat ini.

I'm currently designing a system intended to manage a business. The progress of this work is still in the design stage, outlining the basic thoughts and goals to make the application useful in the long run.

Just wait for the launch, as this application is quite complex and may require some training to operate it unless you've had experience with ERP or accounting applications. Ok, Visit Sastrakom Indonesia's website regularly, I'll be reporting all activities regarding the development of this application. See ya!...

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Lebih baru Lebih lama

Ads

Free Hosting

Hottest Hosting

Niagahoster-Banner